Veelgestelde vragen

Betalen

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt betalen met Ideal en PayPal op onze website, en met contant en debitcard in de fysieke winkel.

Verzenden

Wat is de levertijd?

De levertijd binnen Nederland is drie werkdagen. De levertijd van bestellingen die tijdens de SPRING SALE van 10-13 mei geplaatst zijn is maximaal zes werkdagen.

Hoe worden producten verzonden?

Producten worden verzonden via PostNL, als brievenbuspakketje (als dit past) of als pakket. U ontvangt bij verzending van uw product van ons altijd een track- en trace-code per email. Een brievenbuspakketje wordt bij u in de bus gedaan. Een pakketje wordt bij u aan de deur aangeboden, als u niet thuis bent komt de postbode later terug of hij levert het af bij de buren. Als het afleveren twee keer niet gelukt is, laat de postbode een kaartje voor u achter dat u het pakketje kunt ophalen bij een ophaalpunt in de buurt.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bij een bestelbedrag van lager dan 60 euro zijn de verzendkosten binnen Nederland 3,95. Bij een bestelbedrag van 60 euro en hoger is het verzenden gratis. Je kan ook je bestelling ophalen bij onze winkel in Rotterdam, in dat geval rekenen we ook geen verzendkosten. 

Wat zijn de verzendkosten binnen Europa?

België  € 8,75
Bulgarije   € 25,00
Denemarken € 14,00
Duitsland   € 9,00
Estland  € 25,00
Finland  € 18,25
Frankrijk  € 13,75
Griekenland € 26,50
Groot-Brittannië   € 11,75
Hongarije   € 19,25
Ierland  € 18,25
Italië  € 14,75
Letland  € 24,00
Litouwen  € 24,00
Luxemburg  € 11,50
Oostenrijk  € 14,00
Polen  € 19,25
Portugal  € 17,50
Roemenie  € 22,50
Slovenië  € 19,25
Slowakije  € 16,50
Spanje  € 15,50 
Tsjechië  € 16,50 
Zweden  € 19,50

Staat jullie naam op de verpakking?

Ja, ons logo staat aan de buitenkant op de verpakking. Wil je liever dat je bestelling in een neutrale verpakking zonder de naam SuperBra verzonden wordt, stuur dan direct na je bestelling een mailtje naar info@superbra.nl en vermeld hierin het bestelnummer.

Wat gebeurt er als ik op het moment van bezorging niet thuis ben?

Als er niemand thuis is als het pakketje wordt aangeboden, dan wordt het bij de buren afgeleverd. Als het pakketje door PostNL niet afgeleverd kan worden bij buren wordt het op een later tijdstip nog een keer geprobeerd. Ben je dan ook niet aanwezig, dan ontvang je een berichtje en kun je het artikel bij een dichtbijgelegen afhaalpunt afhalen.

Retourneren

Kan ik een product retourneren?

Uiteraard kun je een product dat niet past of toch niet helemaal was wat je ervan verwachtte terugsturen. Wil je een product terugsturen, stuur dit dan zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen twee weken na ontvangst terug naar

SuperBra BV
Zwaanshals 274 
3035 KM Rotterdam

samen met een ingevuld retourformulier (dit formulier heb je ontvangen bij je bestelling). We kunnen alleen producten terugnemen die geen gebruikssporen vertonen, en waar alle kaartjes nog aanzitten. Pas onderbroeken over je eigen onderbroek heen. Je betaalt zelf de verzendkosten voor het terugsturen

Kan ik een product omruilen?

Een online gekocht product omruilen voor een andere maat of kleur is niet mogelijk. Als je een andere maat of kleur wil, dan kan je het verkeerde product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen via de website. Binnen de retourperiode kun je het product wel bij ons in de winkel omruilen.

Hoe snel en hoe krijg ik mijn geld terug gestort als ik een product geretourneerd heb?

Je krijgt je geld binnen twee weken nadat de retourbestelling bij ons binnen is gekomen teruggestort.

Klachten

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat nu?

Wij controleren voor verzending alle producten op kwaliteit. Mocht je onverhoopt toch een beschadigd product ontvangen hebben, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je niets laat weten en ook geen melding maakt bij de retourzending, dan kunnen we niet controleren wanneer de beschadiging heeft plaatsgevonden. Het kan dan zijn dat we het product niet meer kunnen terugnemen.

Wat is jullie klachtenprocedure?

Heb je een klacht, dan vragen wij je contact op te nemen met ons via info@superbra.nl of te bellen naar 010 7370218 (tijdens de openingstijden van de winkel). Als je ons een mail stuurt, ontvang je zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen een week reactie op je klacht.

Je kan de klacht eventueel ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Geen verzendkosten Vanaf 60 euro

Binnen 14 dagen retourneren

Bereikbaar via telefoon en e-mail